Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Duman - Haberin Yok Ölüyorum

Bakma bana öyle derin
Işim olmaz senle benim
Hiç bu kadarsevilmedin
Gözlerinden okuyorum
Haberin yok ölüyorum

Sorma bana nerelisin
Ne içersin ne giyersin
Derdim sana derman olsun
Ben gönülden okuyorum
Haberin yok ölüyorum

Azdı yine deli gönül
Üzerine geliyorum
Geçti yine boş bir ömür
Gözlerinden öpüyorum
Haberin yok ölüyorum

Haberin yok ben ölüyorum
Sen gelirken ben gidiyorum
Dermanım yok ben ölüyorum
Ayrılırken ben içiyorum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Duman - Haberin Yok Ölüyorum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/duman-haberin-yok-oluyorum_29.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Duman - Haberin Yok Ölüyorum"

Yorum Gönder