Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Duman - İçerim Ben Bu Akşam

kendime geldim geleli dostlar
olamam kimseye düşman
hiç şüphem yok kefenim sağlam
içerim ben bu akşam

-----------------------------------
sesleri duydum duyali dostlar
yola çıktım yeni baştan
acelem yok hedefim sağlam
içerim ben bu akşam
içerim ben bu akşam
içerim bennnnnnnnnnnnnn ben burda bu akşam
ben burda bu akşam
ben burda bu akşam
ben burda buuuuuu akşammmmmmmmm
içerim bennnnnnnnnnnnn
sizleri gördum göreli dostlar
hemen hergun bana bayram
yarınım yok sevenim sağlam
içerim ben bu akşam
içerim ben bu akşam
içerim bennnnnnn ben burda bu akşam
ben burda bu akşam
ben burda bu akşam
ben burda bu akşammmmmm
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Duman - İçerim Ben Bu Akşam. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/duman-icerim-ben-bu-aksam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Duman - İçerim Ben Bu Akşam"

Yorum Gönder