Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Duman - Köprüaltı

Duman - Köprüaltı

Albüm Adı : Eski Köprünün Altında


denizler aştım geliyorum
bilirsin derdim seninle
yolumdan döndüm kopuyorum
bilirsin derdim seninle

denizler aştım geliyorum
ister eğlen benimle
yüzünü bir görsem yeter
yolumuz ayrı biliyorum
ölmeden son bir defa
belini kavrasam yeter

hadi gel bulusalim eski köprünün altinda
kimseler görmesin
mehtaba karsi uzanalim eski köprünün altinda
kimseler bilmesin kimseler duymasin
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Duman - Köprüaltı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/duman-koprualt.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Duman - Köprüaltı"

Yorum Gönder