Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Duman - Rüyanda Görsen İnanma

arkadaş sen bu değilsin
görünüş sadece giysin
arkadaş niye gücendin
alıştım karıştım ben sana
rüyanda görsen inanma

arkadaş sen bu değildin
bilinen sadece ismin
arkadaş niye değiştin
alıştım karıştım ben sana
rüyanda görsen inanma

arkadaş sen bu değilsin
yaşayan sadece fikrin
arkadaş niye gücendin
alıştım karıştım ben sana
rüyanda görsen inanma

sana boynumuzu eğeriz sanma
hakkımızı gelir alırız zorla
saklayacak yüzün yok yok
rüyanda görsen inanma
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Duman - Rüyanda Görsen İnanma. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/duman-ruyanda-gorsen-inanma_29.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Duman - Rüyanda Görsen İnanma"

Yorum Gönder