Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Duman - Sen Ben

bir adam düşündü durdu
yüreği kederle doldu
yanına bir kuş konunca
düşünü bir an unutmuştu

bilmeden bir aşka düştü
yeniden sevmem demişti
yüreği kanatlanınca
sözünü bir an unutmuştu

sen ben içimde
cümle alem dışımda
sen ben biçminde
iyiki varsın yanımda

kaç sefer delindi gönlü
içine kapandı durdu
yarılan yürek olunca
yeniden bir aşka düşmüştü

sen ben içimde
cümle alem dışımda
sen ben biçminde
iyiki varsın yanımda

sen ben içimde
cümle alem dışımda
sen ben biçminde
iyiki varsın yanımda
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Duman - Sen Ben. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/duman-sen-ben.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Duman - Sen Ben"

Yorum Gönder