Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Duman - Senin Gibi

Duman - Senin Gibi

Albüm Adı : Eski Köprünün Altında


önümde bir karanlık yol
benimle yürür müsün
zemini meçhul bir yol
yanımda yürür müsün

gönlümün aşk parçası
kalbimi dinler misin
ilahi bir aşktır bu
şakayla karışmasın

benim derdim seninle
kal yanımda böyle
benim derdim seninle
sorma sorma

hiç bir kimse anlamaz beni senin gibi
hiç bir kimse inanmaz bana senin gibi
hiç bir kimse karışmaz kana senin gibi

ruhumun ta dibinde
raks eder senin sesin
vurgun yemiş gönlüme ne eylesen nafile
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Duman - Senin Gibi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/duman-senin-gibi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Duman - Senin Gibi"

Yorum Gönder