Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Düş Sokağı Sakinleri - Ağaçlardaki Düş Sevdalarım

Aynı kaldı düşümdeki ağaçlar
Açtım gözlerimi çiçek açtılar
Aynı kaldı düşümdeki ağaçlar
Açtım ellerimi sevda oldular
Doğdun o vakitte
Ölmüş bir sevdadan aldın
Kendi sevdana kattın yaralı yüreğini

Kapandı ellerim kollarım çiçek doldu
Aynı kaldı heyecanım bağlılığım oldu
Kapandı gözlerim geceler gündüz oldu
Aynı kaldı heyecanım
Ben teninle oldum

Dokundum genç kadınlığına
Hafif çekingendim
Tanıdım aşkı bağlandıgıma inandım...

Al beni yar aşkın içine
Yüreğime can ver
Çünkü yüreğim seni bekler

Al beni yar aşkin içine...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Düş Sokağı Sakinleri - Ağaçlardaki Düş Sevdalarım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dus-sokag-sakinleri-agaclardaki-dus_29.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Düş Sokağı Sakinleri - Ağaçlardaki Düş Sevdalarım"

Yorum Gönder