Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Düş Sokağı Sakinleri - Ölüm (Canımdan Geçip )

Günler sensiz geçer oldu
Yüreğim benden gider oldu
Baharı beklerken güzelim
Hep güneşi arar oldum...

Herşeyin bir sonu var ama
Sonu yok ki düştüğüm yerin
Sana değil artık güzelim
Ah, ölüme koşar içim

Gel gel artık, içimi al ve öldür
Dön dön artık, sesimi al ve öldür

Seni ben kendime güzelim
Canımdan geçip seçtim
Sana ben kendimi güzelim
Ödünç vermedim

Gel gel artık, içimi al ve öldür
Dön dön artık, sesimi al ve öldür

Seni ben kendime güzelim
Canımdan geçip seçtim
Sana ben kendimi güzelim
Ödünç vermedim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Düş Sokağı Sakinleri - Ölüm (Canımdan Geçip ). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dus-sokag-sakinleri-olum-canmdan-gecip.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Düş Sokağı Sakinleri - Ölüm (Canımdan Geçip )"

Yorum Gönder