Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Düş Sokağı Sakinleri - Yaşadıkça

Ay birikir yorgun düşlerimde
Alır götürür beni sevişmelere
Fırtına gelir dağıtır geceleri
Alır savurur beni öpüşlere
Umudunu ver ellerini okşa
Sevgilerden bir demet yap
Gülerek kokla
Aşklar acıdır hiç yaşanmadıkça
Yaşam ölümledir
Kalpler hiç atmadıkça

Ben uçamam sen gelmedikçe
Açamam içimi ak çiçeklere
Gün kararır ben uyandıkça
Atamam kendimi aç gözlerimden

Ölüm büyütür içimde sarhoşluklar
Düşer dilimden baharlıklar
Yaşam bütünlenir güneşler çekilince
Aşklar vurur hep beni de
Umudunu ver saçlarımı okşa
Sevgilerden bir demet yap
Gülerek kokla
Düşler tatlıdır hep yaşandıkça
Neşelidir dünya
Kalpler hep çoğaldıkça

Ben uçamam günler doğmadıkça
Açamam içimi bulutlara
Gün boyanır gözler ağlayınca
Atamam rengini uzaklara

Karanlıklar çoğalıyor
uykular uyanınca
Şiişşşt.... konuşma

Ben uçamam gün doğmadıkça
Açamam içimi bulutlara
Karanlıklar çoğalıyor uykular uyanınca
Şiişşşt.... konuşma
Gün kararır ben uyandıkça
Atamam rengini uzaklara
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Düş Sokağı Sakinleri - Yaşadıkça. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dus-sokag-sakinleri-yasadkca.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Düş Sokağı Sakinleri - Yaşadıkça"

Yorum Gönder