Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Erşani Yiğittürk - Turgut Yalçın Dedi Ki

Temmuz otuz birde geldim dünyaya
Uzadıkça ömrüm düştüm hay haya
Resmi gezer değer vermem her baya
Gaddar insanlarla aram yok benim

Ucuz malı almam yetime değmem
Tüccara tetcala boynumu eğmem
Yalancı insanı hayatta sevmem
Alnım açık kara damgam yok benim

Lokma buldum ise katıksız yedim
Çaresiz dertlere dermanım dedim
Işıtan semtinden göçmek istedim
Neyleyim bir evlik param yok benim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Erşani Yiğittürk - Turgut Yalçın Dedi Ki. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ersani-yigitturk-turgut-yalcn-dedi-ki.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Erşani Yiğittürk - Turgut Yalçın Dedi Ki"

Yorum Gönder