Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ersin Ergün - Bir Şiir Söyle Bana

Bir şiir söyle bana
Aşktan olsun tüm gövdesi
Bir öykü anlat bana
Hüzünleri kovsun sesi

Gülden gülüşlerden olsun
İnce bir öfkesi olsun
Kan yürütsün damarlara
Ellerimizde büyüsün

Bir şarkı söyle bana
İçinde adımız olsun
Bir öykü anlat bana
Yankısı dağları sarsın
Yağmurlarla bulutlarla
Hırçın akan ırmaklarla
Sevinçlerle umutlarla
Yıldızlardan beri gelsin
Bir şiir söyle bir öykü anlat
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ersin Ergün - Bir Şiir Söyle Bana. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ersin-ergun-bir-siir-soyle-bana.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ersin Ergün - Bir Şiir Söyle Bana"

Yorum Gönder