Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ersoy Dinç - Ayrılık Düşer

Hiç sözümü dinlemeden
Gerçekleri bilmeden
Beni boş yere suçlama
Yeter artık beni yalvartma
İnanmıyorsan yol görünür bana
Gidiyorum senden uzaklara

Bana ayrılık düşer, bana gitmek düşer
Bu sevda burada biter Sabır taşı değilim
Katlanamam sevgilim
Bu gece bana ayrılık düşer

Bana ayrılık düşer, bana gitmek düşer
Bu sevda burada biter
Sabrımı tükettin, beni benden ettin
Bu gece bana ayrılık düşer

Söz - Müzik: Ersoy Dinç
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ersoy Dinç - Ayrılık Düşer. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ersoy-dinc-ayrlk-duser.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ersoy Dinç - Ayrılık Düşer"

Yorum Gönder