Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ersoy Dinç - Yaz Aşkım

Dur, durma seni tutamam
Git, gitmene mani olmam

A benim hüzünlü yaz aşkım
Boş kaldı benim gönül tahtım
Kumsallara adını yazdım
Seni unutmadım

Ben ben değilim
Ben ben değilim
Seni çok özledim
Yaz aşkım birtanem

Söz - Müzik: Hakan Caneroğlu
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ersoy Dinç - Yaz Aşkım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ersoy-dinc-yaz-askm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ersoy Dinç - Yaz Aşkım"

Yorum Gönder