Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ertuğ Ergin - Hayatım

kime gönül koyduysam uçtu elimden
kime cevap verdiysem yandım dilimden
kime bir damla düşsem öldüm selinden

dünüm ayrılık bugün ayrılık
yarın ayrılık hayatım

bana yarınlardan yalanlar söyleyen
daha bitmeden başka bir aşk bekleyen
bilip bilmeden içinde kin besleyen

sana dargınım sana kırgınım
daha yorgunum hayatım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ertuğ Ergin - Hayatım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ertug-ergin-hayatm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ertuğ Ergin - Hayatım"

Yorum Gönder