Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ertuğ Ergin - Sensiz Yaşarım

Aylar geçer, yıllar geçer
Anlamazsın ömür biter
Aşk anlatır gönül dinler
Ayrı telden hikayeler

Kim aldatır, kim ağlatır
Çözemezsin gücün biter
Hırsız gibi gözlerinden
Sabahları çalar gider

Yavaş yavaş alıştım sensiz hayata
Ardından sustum kaldım, küstüm dünyaya
Herkesten farklı sandım, sevdim yanıldım
Yıllardan sonra ilk kez böyle yıkıldım

Söz : Ertuğ Ergin
Müzik : Ertuğ Ergin - Suat Durmuş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ertuğ Ergin - Sensiz Yaşarım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ertug-ergin-sensiz-yasarm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ertuğ Ergin - Sensiz Yaşarım"

Yorum Gönder