Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ertuğ Ergin - Yıldız Yangını

Ben de haklıyım, senden farklıyım
Nerede saklıyım? Görmedin
Senden bıkmadım, aşktan korkmadım
Öldüm, ben sana doğmadım

Nerede olursan ol
Nereye gidersen git
Anılar peşinde sel gibi
Ne huzur verir sana
Gidişin söyle bana
Yüreğim peşinde fırtına

Ben senin yanında bir gece daha kalamam
Başka tende aşkımı ele verip de ağlamam
Sahte cennetinde bir gece daha yaşamam
Dönme bir daha gecelerime
Yıldız yangını

Estim durmadım, yurtsuz yel gibi
Senden sonra hiç sevmedim
Yıldız yangını, gördü gözlerim
Sende kendimi görmedim

Söz : Ertuğ Ergin
Müzik : Suat Durmuş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ertuğ Ergin - Yıldız Yangını. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ertug-ergin-yldz-yangn.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ertuğ Ergin - Yıldız Yangını"

Yorum Gönder