Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Erzurumlu Emrah - Bir Sabah Uğradım Göl Kenarına

Bir sabah uğradım göl kenarına
Sunam beni gördü yüzmeye durdu
Çalındı çırpındı çıktı kenara
Ela gözlerini süzmeye durdu

İstedim kendimi bu göle atam
Elimi uzatıp yavrumu tutam
Bir hayal eyledim sarılıp yatam
Vefasız gönlümü üzmeye durdu

Emrah şahin almış bugün yalçını
Yel estikçe döker bele saçını
Arzuhal eyledim visal bacını
İnce dişlerini dizmeye durdu
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Erzurumlu Emrah - Bir Sabah Uğradım Göl Kenarına. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/erzurumlu-emrah-bir-sabah-ugradm-gol.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Erzurumlu Emrah - Bir Sabah Uğradım Göl Kenarına"

Yorum Gönder