Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Erzurumlu Emrah - Bundan Sonra Ben O Yare

Bundan sonra ben o yare küskünüm
Yıktı hatırımı konuşmam gayrı
Cümle alem gelse minnet eylese
Çevirdim yönümü barışmam gayrı

Kızılırmak gibi çağlayıp akşam
Ok vurup sinemin bendini yıksam
Yarın mahşet günü şefaat etsem
Giderim mahşerden görüşmem gayrı

Emrah'ımda bu yıl yarsız kışlasın
Döner isem o yar beni taşlasın
Bundan sonra bildiğini işlesin
Hiçbir umuruna karışmam gayrı
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Erzurumlu Emrah - Bundan Sonra Ben O Yare. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/erzurumlu-emrah-bundan-sonra-ben-o-yare.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Erzurumlu Emrah - Bundan Sonra Ben O Yare"

Yorum Gönder