Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Erzurumlu Emrah - Hey Efendim Evvel Baştan

Hey efendim evvel baştan
Kuran min'di hece min'di
İstersen aleme danış
Gündüz min'di gece min'di

Melekler ol hakkın hası
İblis olmuş ana asi
Gökten ol kudret lokması
Toka min'di aca min'di

Melekler saf saf dizildi
İblisin bağrı ezildi
Dört kitap nerde yazıldı
Yoksa gökten hoca min'di

Sefil Emrah derki yardır
Dünyada dört kitap vardır
Beytullahın üstü nurdur
Şama min'di hacca min'di
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Erzurumlu Emrah - Hey Efendim Evvel Baştan. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/erzurumlu-emrah-hey-efendim-evvel.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Erzurumlu Emrah - Hey Efendim Evvel Baştan"

Yorum Gönder