Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Erzurumlu Emrah - Kaldı (Visal-i Cananı Saldım)

Visal-i cananı saldım gümandan
Ne dildarım kaldı ne zarım kaldı
Muhabbet riştesin kestim cihandan
Ne ağyanm kaldı ne yarim kaldı

Nar-ı aşka saldım ahir ben beni
Ateşlere yandı akıl hirmeni
Harabe yüz tuttu gönül gülşeni
Ne gülzarım kaldı ne harım kaldı

Bir yere cem oldu aşk ile sevda
Emrah'ı ettiler aleme rüsva
Akıl sermayesin ettiler yağma
Ne efkarım kaldı ne varım kaldı
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Erzurumlu Emrah - Kaldı (Visal-i Cananı Saldım). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/erzurumlu-emrah-kald-visal-i-canan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Erzurumlu Emrah - Kaldı (Visal-i Cananı Saldım)"

Yorum Gönder