Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Eser Bayar - Allah’ım Sabır Ver

nedir bu çektiklerim senden
bilmiyorum bu ceza neden
bir gelip bir gidiyorsun sen
aklım gidiyor elden
unutmuşsun son şarkımızı
kız karaladın sen aşkımızı
alıştırdın gidiyorsun sen
aklım gidiyor elden

allahım sabır ver bana
bir yol göster bu kuluna
yıkıldım bir kalpsiz uğruna yanıyorum

herşeye yeniden başlamak
çok imkansız sensiz yaşamak
için için yanıp ağlamak
kolaymı sanıyorsun
bir gelip sonra gidişlerin
o yalancı çok sevişlerin
kendimi kaybettim bu yüzden
aklım gidiyor elden

Söz: ERKAN YÜKSEL, ERCAN SAATÇİ
Müzik: GÖKHAN SÖĞÜT
Düzenleme: İSKENDER PAYDAŞ
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Eser Bayar - Allah’ım Sabır Ver. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/eser-bayar-allahm-sabr-ver_30.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Eser Bayar - Allah’ım Sabır Ver"

Yorum Gönder