Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Eser Bayar - Dualar

ne günahım var ne de bir suçum
yine yalnızım yine suçsuzum
bitmiyor geceler hasretlik heceler
sensizlik ne zor gel gönlüme sor

hep karalar geçmiyor fırtınalar
yaralar beni bu hatıralar
hep beklerim gelmek bilmez baharlar
geri getirmiyor seni bana o rüyalar

ne günahım var ne de bir suçum
allahım nedir benim kusurum
bitmiyor geceler hasretlik heceler
sensizlik ne zor gel de bana sor

hep karalar geçmiyor fırtınalar
yaralar beni bu hatıralar
hep beklerim gelmek bilmez baharlar
geri getirmiyor seni bana o dualar

Söz&Müzik: ERCAN SAATÇİ
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Eser Bayar - Dualar. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/eser-bayar-dualar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Eser Bayar - Dualar"

Yorum Gönder