Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Esin Alp - Allah Bilir

aldattın beni zalim sevdin sandım
ben hep saf aşık yalanınla yandım
sildim aklımdan seni zor olsa da
mecbur kaldım istemedim aslında
bilemem sonunu belki çok sürmez aşk oyunu
yok gelemem istesem de gururum almış yolunu

yandım ah allahım sen duy beni
kalpsiz ah anlardım sevsen beni
eller bilmez ki ah bilir allah
sen vardın kalbimde yine sensin
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Esin Alp - Allah Bilir. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/esin-alp-allah-bilir.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Esin Alp - Allah Bilir"

Yorum Gönder