Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Eylül - Dut Ağacı Boyunca

Eylül - Dut Ağacı Boyunca


Dut ağacı boyunca
Dut yemedim Doyunca
Yari halvette gördüm
Sarılmadım doyunca
Aycan Aycan
Yari halvette gördüm
Sarılmadım doyunca
Benim balam kime neyler
Körpe balam bana neyler
Benim balam,ay balam
Körpe balam bana neyler
Gedirdim yavaş yavaş
Ayağıma deydi taş
Senden bana yar olmaz
Gel olak bacı gardaş
Aycan,Aycan
Senden bana yar olmaz
Gel olak bacı gardaş
Benim balam kime neyler
Körpe balam kime neyler
Benim balam ay balam,ah
Körpe balam ay balam
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Eylül - Dut Ağacı Boyunca. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/eylul-dut-agac-boyunca.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Eylül - Dut Ağacı Boyunca"

Yorum Gönder