Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Eyüphan - Düşman Oluruz

GönüLden KapiLdim, Diye VuruLsam.
Kurdugum DüsLeri, Eger Yikarsan.
Bu Askin Adini, DertLi Koyarsan.
SeninLe Bir Ömür, Düsman OLuruz.

Sebepsiz Bos Yere, AyriLacaksan.
Tertemiz Dünyami, Karartacaksan.
Beni HasretimLe, ALdatacaksan.
SeninLe Bir Ömür, Düsman OLuruz.

Sebepsiz Bos Yere, AyriLacaksan.
Tertemiz Dünyami, Karartacaksan.
Beni HasretimLe, ALdatacaksan.
SeninLe Bir Ömür, Düsman OLuruz.

Herseyi SöyLedim, AnLattim Sana.
SöyLeyecek Sözüm, KaLmadi Daha.
Sonunda Ugrarsam, Aci Hüsrana.
SeninLe Bir Ömür, Düsman OLuruz.

Sebepsiz Bos Yere, AyriLacaksan.
Tertemiz Dünyami, Karartacaksan.
Beni HasretimLe, ALdatacaksan.
SeninLe Bir Ömür, Düsman OLuruz.

Sebepsiz Bos Yere, AyriLacaksan.
Tertemiz Dünyami, Karartacaksan.
Beni HasretimLe, ALdatacaksan.
SeninLe Bir Ömür, Düsman OLuruz.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Eyüphan - Düşman Oluruz. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/eyuphan-dusman-oluruz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Eyüphan - Düşman Oluruz"

Yorum Gönder