Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Eyüphan - Ekmeği Kazanmak Zor Bu Zamanda

Ben Mi YanLis GeLdim, Adres Mi YanLis.
Bu Ne Insan Seyi, Kimden Bu Kacis.
Sasirdim Görmedim, Ben BöyLe Yaris.
Ekmegi Kazanmak, Zor Bu Zamanda.
Ekmegi Kazanmak, Zor Bu Zamanda.

Benmiyim Yürüyen, Daracik YoLda.
Gözümde Sitem Var, Yüregim Darda.
Insana Kiymet Yok, Bu Garip Handa.
Insanca Yasamak, Zor Bu Zamanda.
Ekmeyi Kazanmak, Zor Bu Zamanda.

KöLenmis GönüLLer, GözLer Görmüyor.
Hic Kimse Kimseyi, Gercek Sevmiyor.
InsanLik Cok Ucuz, Para Etmiyor.
Insanca Yasamak, Zor Bu Zamanda.
Ekmeyi Kazanmak, Zor Bu Zamanda.

Benmiyim Yürüyen, Daracik YoLda.
Gözümde Sitem Var, Yüregim Darda.
Insana Kiymet Yok, Bu Garip Handa.
Insanca Yasamak, Zor Bu Zamanda.
Ekmeyi Kazanmak, Zor Bu Zamanda.

Benmiyim Yürüyen, Daracik YoLda.
Gözümde Sitem Var, Yüregim Darda.
Insana Kiymet Yok, Bu Garip Handa.
Insanca Yasamak, Zor Bu Zamanda.
Ekmeyi Kazanmak, Zor Bu Zamanda.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Eyüphan - Ekmeği Kazanmak Zor Bu Zamanda. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/eyuphan-ekmegi-kazanmak-zor-bu-zamanda.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Eyüphan - Ekmeği Kazanmak Zor Bu Zamanda"

Yorum Gönder