Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Eyüphan - Üç Gecedir Yatmadim

O GüzeLi Gördüm Aney.
Üc Gecedir Yatamadim.
Sardi Beni SarmaLari eyyy.
Yüregimden Atamadim.
Sardi Beni SarmaLari eyyy.
Yüregimden Atamadim.
Üc Gecedir Yatamadim.
Sardi Beni SarmaLar eyyy.
Yüregimden Atamadim.
Kac Gecedir Yatamadim.

Ceker unutur sanma Eyyy.
GönüL Sevdi, geLde Gardas Yanma.
Sana Bir Söz Verdim Ama.
Ben Sözümü Tutamadim.

Ceker unutur sanma Eyyy.
GönüL Sevdi, geLde Gardas Yanma.
Sana Bir Söz Verdim Ama.
Ben Sözümü Tutamadim.

O GüzeLi Gördüm Aneyyyy.
Ona GönüL Verdim Aneyyy.
Her GüzeLi Begenmezdim.
Ona Yandim Bittim Aneyyy.
Her GüzeLi Begenmezdim.
Ona Yandim Bittim Aneyyy.
Yikik bir an oLdum aneyyy.
Her GüzeLi Begenmezdim.
Ona Yandim Bittim Aneyyy.
Yikik bir an oLdum aneyyy.

Ceker unutur sanma Eyyy.
GönüL Sevdi, geLde Gardas Yanma.
Sana Bir Söz Verdim Ama.
Ben Sözümü Tutamadim.

Ceker unutur sanma Eyyy.
GönüL Sevdi, geLde Gardas Yanma.
Sana Bir Söz Verdim Ama.
Ben Sözümü Tutamadim.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Eyüphan - Üç Gecedir Yatmadim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/eyuphan-uc-gecedir-yatmadim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Eyüphan - Üç Gecedir Yatmadim"

Yorum Gönder