Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökçe - Aradım Seni

Aşığım ben sana
Herşeye varım n'olur anla
Eridim bittim mahvoldum
Artık dayanmaya yoruldum

Kafaya taktım seni ben
Ya benim olcaksın ya benim

Eridim bittim mahvoldum
Artık dayanmaya yoruldum

Aradım seni bu şehirde
Hadi kork düştüm peşine
Bulursam seni bir yerde
Na na na na na na...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökçe - Aradım Seni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokce-aradm-seni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökçe - Aradım Seni"

Yorum Gönder