Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Birben - Divane Aşık Gibi

Divane aşuk gibi da dolanirum yollarda
Yar senin sebebune yar senin sebebune
Kaldım istanbullarda kadım istanbulbul

Baban beni babamdan birkerecuk istesun
Allahın emru ile allahın emru ile
Gelinum olsun desin gelinim olsun

al şalum yeşil şalım da dünyayı dolaşalum
sen yağmur ol ben bulut sen yağmur ol ben bulut
Maçkada buluşalum maçkada bulu......
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Birben - Divane Aşık Gibi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-birben-divane-ask-gibi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Birben - Divane Aşık Gibi"

Yorum Gönder