Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Güney - Bir Seni Düşündüm

Gökhan Güney - Bir Seni Düşündüm



Bu gece gözümü uyku tutmadı
Bir seni düşündüm bir de kendimi
Saatler dolmadı sabah olmadı
Bir seni düşündüm bir de kendimi

Susamışken gönlüm aşka sevgiye
Yitirdim aklımı döndüm deliye
Bu kadar haksızlık olur mu diye
Bir seni düşündüm bir de kendimi

İçime hasretin dolup taştıkça
Gözlerim boşluğa bakıp daldıkça
O eski günleri hatırladıkça
Bir seni düşündüm bir de kendimi

Susamışken gönlüm (nakarat)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Güney - Bir Seni Düşündüm. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-guney-bir-seni-dusundum_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Güney - Bir Seni Düşündüm"

Yorum Gönder