Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Güney - Günah Defteri

Gökhan Güney - Günah Defteri

Albüm Adı : Çekilmez Çileler


yanina gelecek yüzüm yok benim
coktan doldu tanrim günah derfterim
öyle cok günahlar isledim ki ben
isyan etti bana günah defterim

bilmiyorum kimler bozmus düzeni
görmedim günahsiz askla gezeni
allahim ne olur sen affet beni
affinla kapansin günah defteri

dünya günah dolu bizler günahkar
bakdikca aleme gözyasim akar
kalbimi sonsuz bir pismanlik sarar
bimler ah dolu günah defteri
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Güney - Günah Defteri. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-guney-gunah-defteri_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Güney - Günah Defteri"

Yorum Gönder