Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Güney - Yaraladın Beni

Gökhan Güney - Yaraladın Beni

Albüm Adı : Tanri Seni Korusun


yalvaririm ne olur gitme
hic insaf kalmamis sende
seni canimdan cok sevdim
vurulurmu seven böyle

yaraladin beni, beni, beni
karaladin beni, beni, beni
yaraladin beni, beni

bilseydim hic baglanmazdim
bu dertlere katlanmazdim
beni biraz anlasaydin
simdi böyle aglamazdin
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Güney - Yaraladın Beni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-guney-yaraladn-beni_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Güney - Yaraladın Beni"

Yorum Gönder