Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Kırdar - Yatağına Göz Koydum

Bilsen ne kadar zaman
Koştum peşinden viran
Yaktım abayı bak vazgeçemedim
Sense hiç oralı değil
Görmez duymaz susar
Sanki kapı duvar yürek
Açamadım

Yanına kalmaz inan
Yetti naz bu cefa
Ben sana deliyim
Sen bana gül diken

Aşkım sar beline
Öyle bakma yüzüme
Gönlüme göresin ah
Yatağına göz koydum

Söz-Müzik: Gökhan Kırdar
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Kırdar - Yatağına Göz Koydum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-krdar-yatagna-goz-koydum_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Kırdar - Yatağına Göz Koydum"

Yorum Gönder