Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Özen - Yemezler

Yar gönlümde sızın var
Bak gülmüyor bu yüzüm
Ha sevdi ha sevecek derken
Bak dört yanım hep hüzün

Hatayı sevmekle yaptıysak bilelim
Sonu ne olursa olsun vazgeçelim
Sevdanla kalbimden vurmaksa niyetin
Yemezler güzelim, ı ı yemezler güzelim

Hadi bana eyvallah
Yolun açık olsun inşallah
Günü gelir anlarsın sende
Nasıl dedirttin illallah
Hadi bana eyvallah!
Unuturuz elbet evelAllah
Günü gelir anlarsın sende
Nasıl dedirttin illallah

Diz çöksen yalvarsan dönüp te bakmam
Sende bunu aklına sok
Dünyada bir sen kalsan ben sana kalmam
Az biraz büyü de kendine gel başka yolu yok
Yok yok yoksa
Hadi bana eyvallah!

Eyvallah, eyvallah
Eyvallah, eyvallah
Güzelim bana eyvallah...
Unuturuz elbet, unuturuz elbet
Nasıl dedirttin ilallah
Hadi bana eyvallah
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Özen - Yemezler. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-ozen-yemezler_6925.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Özen - Yemezler"

Yorum Gönder