Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gri”ff - Melekler Ölmez

Seninle tanıştığımız o ilk anda sevmiştim seni
Güzelim dilberimdin, sevgilimdin benim sen herşeyim
O herkesin azraille yoluna devam ettiği gün
Herkes seninde gittiğini sandı o gün
Ama kimse bilmedi senin burada olduğunu
Sen hep yanımdaydın ama bunu onlar anlamadı
Şimdi beraberiz mutluyuz seninle
Kimse görmesede seni ben görüyorum ya yeter bize
Beni terketmediğin için teşekkürler sevgilim
Herkes öldün sansa da sen benimlesin sevgilim
Ama kimse bilmiyor senin burada olduğunu
Sen ölemezsin çünkü melekler ölmez sevgilim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gri”ff - Melekler Ölmez. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/griff-melekler-olmez_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gri”ff - Melekler Ölmez"

Yorum Gönder