Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gripin - Seninle Yarınım Yok Ki

hadi kalk hadi kalk
uyan uyan
dinle beni geç olmadan..
uyan
hadi kalk hadi kalk
uyan uyan
gittik, gördük, geldik
yollar yalan
neden sadakatle bekleyeyeyim
ruhumu hasretle besleyeyim..
senle yarınım yok ki
çizdim sildim geçmişimizi
geleceğe dair bütün eskizleri
of of of ....
hadi kalk hadi kalk
uyan uyan
dinle beni geç olmadan
uyan
hadi kalk hadi kalk
uyan uyan
benmiydim bağlanmaktan korkan_?
neden sadakatle bekleyeyeyim
ruhumu hasretle besleyeyim..
senle yarınım yok ki
çizdim sildim geçmişimizi
geleceğe dair bütün eskizleri
senle yarınım yok ki
"HAYATIMSIN" CÜMLESİNDE
GİZLİ ÖZNE SANMIŞTIM KENDİMİ...
of of of....
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gripin - Seninle Yarınım Yok Ki. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gripin-seninle-yarnm-yok-ki.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gripin - Seninle Yarınım Yok Ki"

Yorum Gönder