Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grizu - Dalga

Sen yokken seni hissetmenin
Tek yolu susmak ise
Adinla baslamak dogan güne
Ve bir sarki icinde sen olan
Ara ara bir dalga
Seni getirse bana
Benim olmasan da
Sen yine hep yanimdasin

Benim olmasan da
Bazen bana bakardin
Benim olmasan da
Bazen bana gülerdin
Benim olmasan da
Bazen bana aglardin

Bla bla bla bla bla

Sen yokken seni hissetmenin
Tek yolu susmak ise
Adinla baslamak dogan güne
Ve bir sarki icinde sen olan
Ara ara bir dalga
Seni getirse bana
Benim olmasan da(4)
Sen yine hep yanimdasin

Yanimdasin(3)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grizu - Dalga. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grizu-dalga.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grizu - Dalga"

Yorum Gönder