Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grizu - Tuzla Buz

Seni anlıyorum dedi bana kız
Fakat hepsi yalandı inan
Ne zaman baş aşağı düşsem
Bunu duyardım ondan
Gel görki şimdi herşey tuzla buz ve umutsuz
Tuzla buuz
Umutsuz

Benimle gel ve de mutlu ol
Her zaman işine giden ol
Beni yakalamak istediğinde
Tüm yalanlarını kullan ve sor
İnsanlar ter içinde bak
Sense basit bir kuklasın
Benim tüm inandıklarım ise
Senin en son sayfamda ve dipte
Gel gör ki şimdi herşey tuzla buz
umutsuz

Bazen olayları hiç anlamsamda
Çevremden çok çok uzaklarda olsamda
İyi kötü bugünbak hayatta kaldıysam da
Bazıları için çok geç değil
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grizu - Tuzla Buz. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grizu-tuzla-buz_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grizu - Tuzla Buz"

Yorum Gönder