Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Anılar - Yerine Sevemem

Yağmur yağar bu şehirde,yalnız ben ıslanırım
Karanlıklar çöker yine,gece gündüz hep ağlarım
Yoksun sen bu aşkta, gönlüm düşmüş bir dara (2x)
Çıkmazların sokağında yalnızlığı paylaşırım

Yerine sevemem,seni terk edemem
Ne olur al beni,ben sensiz gülemem
Yerine sevemem,seni terk edemem
Ne olur al beni ben sensiz gülemem

Varlığın bana yetmiyorken
Yokluğunla avunamam
Çeker giderim bu şehirden artık buna katlanamam
Yoksun sen bu aşkta gönlüm düşmüş bir dara 2
Çıkmazların sokağında,yalnızlığı paylaşırım....
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Anılar - Yerine Sevemem. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-anlar-yerine-sevemem.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Anılar - Yerine Sevemem"

Yorum Gönder