Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Antares - Masum Gözler

Rüyalarımda hep sen vardın
Uyanamadım uyanmak istemedim
Öptüm kokladım seni doyamadım
Ellerini bırakmak zor geldi

Ağladım resimlerine bakıp bakıp
Düş kurdum gözyaşları akıtıp
Nefret ettim yine sensizlikten
Ölümle birdi tıpatıp

Ama olsun seviyorum yine seni ben
Özlüyorum yine ta derinden
Yalnız kalsamda buralarda
Güç alıyorum masum gözlerinden

Gel artık çıkar beni karanlıktan
Uzat artık uzat bana ellerini
Kurtar ne olur kalbim seni
Arar ayırma benden gözlerini

Özlüyorum seviyorum durmaksızın
Artıyor sevgim günden güne
Çıkıp geleceksin diye ansızın
Bekliyorum hergün seni ben

Ama olsun seviyorum yine seni ben
Özlüyorum yine ta derinden
Yalnız kalsamda buralarda
Güç alıyorum masum gözlerinden....
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Antares - Masum Gözler. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-antares-masum-gozler_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Antares - Masum Gözler"

Yorum Gönder