Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Arkabahçe - Unutmalı

Aklımda etten ve kemikten
Çıkmıyor aklımdan
Güneş yüzünden çekilirken
O temmuz kokun senden erken
İnmişti sahile burdan dönüş yok artık
Gözü kör Eylül
Yokuş yukarı yürürken önümden
Şu lakırdı dökülüvermiş dilimden

Unutmalı unutmalıı hemen
Unutmalı unutmalıı hemen

Uyandım bi pencere kenarı
Yanağım cama yaslı
Ölmüştüm tekrar dirildim besbelli
Aynı acı ama bu çok farklı
Aynı kadın ama bu çok Tatlı
Bedeli neyse ödiycem anlaşıldı
Otobüste uyurken sayıkladım gülümserken

Unutmalıı unutmalıı hemen
Unutmalıı unutmalıı hemen
Unutmalıı unutmalıı hemen
Unutmalıı unutmalıı hemen

Unutmalı geç olmadan
Seni kimseye anlatmadan
Geceler beni bulmadan
Karanlıkları sırtlamadan
Unutmalıı unutmalıı

Sarılar içinde gördüm seni
Bi okyanus düşünde ne güzel
Akşam vakti
Seninle sevişmek ihtimali
Artık Olmayan bir düş ama bi an
Aklımdan geçti

Unutmalıı unutmalıı hemen
Unutmalıı unutmalıı hemen
Unutmalıı unutmalıı hemen
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Arkabahçe - Unutmalı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-arkabahce-unutmal_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Arkabahçe - Unutmalı"

Yorum Gönder