Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup As - Senin Gibi

Ben hiç sevmem aşık olmam
Derken bütün dostlarıma
Seni gördüm aşık oldum
Tosladım aşk duvarına (x2)

Melek misin Şeytan mısın?
Sen hiç aşktan korkmaz mısın?
Çok güzel hem havalısın
Seni gördüm öldüm ben yar (x2)

Senin gibi senin gibi
Hiç sevmedim yar
Sana canımı ömrümü versem
Buda yetmez yar.... (x2)

Bol keseden salladım laflarımı sonunda buldum bende belamı büyük lokma ye ama büyük laf etme derlerdi inanmazdım melekmisin yoksa şeytanmısın? Bunu kafam almadı bir daha anlatırmısın senin gibi görmedim bu alemde bayıldım bayıldım bayıldım her haline...

Senin gibi senin gibi
Hiç sevmedim yar
Sana canımı ömrümü versem
Buda yetmez yar.... (x3)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup As - Senin Gibi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-as-senin-gibi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup As - Senin Gibi"

Yorum Gönder