Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup As - Seviyorum

bu aşk böyle bitemez ki
ömrüm sensiz geçemez ki
sevdan beni yakar yakar yakar iken
başkasını sevememki

seviyorum herşeyden çok
ama geri bir dönüş yok
aşktan yana hiç şansım yok
çekeceğim derdim olsun
alacağın kalbim olsun

hayat gerçek ya da sahte
yaşananlar yalan olsun
son bir defa gözlerime
hiç korkmadan bak ne olur yar

seni seviyorum herşeyden çok
ama geri bir dönüş yok
aşktan yana hiç şansım yok
çekeceğim derdim olsun
alacağın kalbim olsun
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup As - Seviyorum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-as-seviyorum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup As - Seviyorum"

Yorum Gönder