Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Çığ - Bozatlı Hızır

Bir yavru yolladım gurbet ellere
Emaneti sana da bozatlı hızır
Seni bekçi derler de nice ellere
Emeneti sana bozatlı hızır

Efendim, uy uy uy uy uy

Ah nice günler gördüm aklı karalı
Nice günler gördüm dertli çareli
Bir yavru yolladım yürek yaralı
Emeneti sana bozatlı hızır

Haktan bize bizden halka zulüm yok
İmanım var vadesize ölüm yok
Senden başka da kanadım yok kolum yok
Emeneti sana bozatlı hızır

Efendim, uy uy uy uy uy

Ah pir sultan abdal'ım böyle mi olacak
Beklerim yollarıda yavrum gelecek
Analı babalı da murad alacak
Emeneti sana bozatlı hızır

Efendim, uy uy uy uy uy
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Çığ - Bozatlı Hızır. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-cg-bozatl-hzr_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Çığ - Bozatlı Hızır"

Yorum Gönder