Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Gökçen - Şehitler Dile Geldi

Grup Gökçen - Şehitler Dile Geldi

Albüm Adı : Deli Kurtlar


Susun! Susun ve dinleyin bu gençlerin haykırışlarını
Sevda çeken yürekleri bıraktık arkamızda,
Rüyalarımızı süsleyen garip, çilekeş Gabar dağını
Tanrıdağı'ndan gördük, işte orada, işte tam karşımızda

Söke garajından davul zurnayla bindik otobüse
Kulak verdik kalbimizden gelen o sese
Sıra bizdeydi, bizi bekliyordu vatan toprağı
Umurumuzda bile değildi kimin, kimlerin askerden kaçtığı.

Ben Balat'lı Şerif, ölümlerin en güzelini tattım
Ne kadar ağlatsam da anamı, babamı, bacımı
Katlanmak kolay mı demeyin, Alperenlerle saf tuttum.
Sizlere, sizlere bıraktım karalar bağlayan nazlı yarimi.

Ölürken bile gülmek nedir hiç, düşündünüz mü?
Tekbir verip toprağa, al bayrağa sarılıp düştünüz mü?
Bilmiyorum sizler acaba anam gibi yandınız mı?
İşte ben buradayım, karşınızdayım, ben Sökeli Hakkı Uyar!

Aşkı olmayan yiğide destan yakılmaz beyler,
Bu destan, bu mısralarla anlatılmaz beyler,
Karalar bağlamasın, yanmasın artık analar,
Dursun milletimin kanı, kapansın bu yaralar

Ben öğretmendim, okulumdan çıkarken vurdular
İki aylık yavrumu öksüz, babasız bıraktılar
Kızımın adını Hilal koymuştum, hilalimi yere çaldılar
Söylesenize, söylesenize Hilal'imin intikamını alacak yiğitler nerede

Kalk yiğidim kalk! Düşmek yakışmaz sana
İntikamın alınacak, söz veriyorlar bak sana
Son yiğit, son yiğit çıksa bile o son akına
Bu bayrak bir daha düşmeyecek, vasiyettir sağ kalana

Kardeşlik, insan hakları oyunun bir parçasıydı
Bizi kalleşçe vururlarken insan hakları neredeydi
Söylesenize, söylesenize, kundaktaki yavruyu kim katletti
Söylenecek söz kalmadı gayrı, azıcıkta siz düşünün

Bu soysuzlar, bu vatansızlar sarsa da yurdumu
Ben Yaradan'dan alırım asil kanı ve gücü
Bir yiğit düşse de arkamdan haykırır milyonlarca genç
Allahuekber
Bırakmam, bırakmam bayrağımı, akıtsalar da son damla kanımı

Ya Rab, Ya rab güç ver bize, davamız senin, bu canlar senin için
Şahlansın artık milletim, şehitler aşkı için
Titresin, titresin gönüller acaba bu haykırışlar ne için?
Bu yürekler desin ki; Bayrak bir, vatan bir, Allah bir

Ülkümüzün ufkunda güneş gibi Türkiye'yi de görüyoruz
Bu mısraları söylerken sizler gibi ağlıyoruz
Heeey, şehitler dile geldi, biz niye susuyoruz
Şehit anaları karşımızda mağrur mağrur bakıyor
İşte bakın, işte bakın... Türkiye ufkunda
Hilal ve Yıldız buluşuyor
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Gökçen - Şehitler Dile Geldi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-gokcen-sehitler-dile-geldi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Gökçen - Şehitler Dile Geldi"

Yorum Gönder