Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Gündoğarken - Aklına Bir Şey Gelmesin

Grup Gündoğarken - Aklına Bir Şey Gelmesin

Albüm Adı : Bir Yaz Daha Bitiyor

Daha dün bir bugün iki
Kaç yıl oldu ki
Biraz daha zaman tanısana
Unut gitsin desem sanki
Olacak mı ki
Sen bana vurgunsun, ben sana

Aklına bir şey gelmesin
Başka birini buldun da
Aşkımızı unuttum sanma

Kimselere söylemem ayrıldık diyemem
Deli gibi bakarlar insana
Sabah akşam arasam da bir sevgili bulsam
Sensiz yapamam dön bana

Aklına bir şey gelmesin
Başka birini buldun da
Aşkımızı unuttum sanma

Kulağına bir şey geldi de canın mı sıkıldı
Aklın mı takıldı sor bana
Seni sevdim herkesten çok
Kıskandılar
Dedikodu yaptılar ona buna

Aklına bir şey gelmesin
Başka birini buldun da
Aşkımızı unuttum sanma
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Gündoğarken - Aklına Bir Şey Gelmesin. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-gundogarken-aklna-bir-sey-gelmesin_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Gündoğarken - Aklına Bir Şey Gelmesin"

Yorum Gönder