Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Gündoğarken - Ellerimde Çiçekler

Grup Gündoğarken - Ellerimde Çiçekler


Son zamanlar yaptıklarıma bakma ne olursun,
Benim aklım başımda değil

Sana söylediklerimi kafana takma ne olursun,
Onlar ipe, sapa gelir şeyler değil

Seni sevmiyorum dedim yalandı,
İstemiyorum artık, palavra

Ellerimde çiçekler,kapında sırılsıklam
Görürsen bir gün şaşırma

Beni böyle çaresiz, beni böyle derbeder,
Beni böyle ortalarda bırakma
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Gündoğarken - Ellerimde Çiçekler. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-gundogarken-ellerimde-cicekler.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Gündoğarken - Ellerimde Çiçekler"

Yorum Gönder