Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Hepsi - Gitme

Grup Hepsi - Gitme

Albüm Adı : Bir


İlk giden sen değilsin korkma
Alıştım yalnızlığa

Sende git terket beni
Ölmem ya bu acıyla
İhanet kaderim sanki
Alıştım yalnızlığa

Gitme diye yalvarsam boşuna
Senin gözün dışarda
Bitti biliyorum aslında
Kalbin başkasıyla

Gitme diye yalvarsam
Boşuna senin gözün dışarda
İlk giden sen değilsin korkma
Alıştım yalnızlığa

Korkuyorum gelen günden
Her gün daha fazla
Elimde değil nefretim
Büyüyor insanlara
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Hepsi - Gitme. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-hepsi-gitme_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Hepsi - Gitme"

Yorum Gönder