Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Hepsi - Her Şeye Rağmen

Grup Hepsi - Her Şeye Rağmen

Albüm Adı : Bir


Her şey küçük bir yalanla
Başladı önce
Masum oyunlar
Zararsız bakışlar


Aşk alışkanlık olunca
İhanet kanımda alevlendi

Kirlettim her şeyi
Yıktım aradaki köprüleri
Tek bir an uğruna
Yaktım bütün gemileri

Yine beni sevebilirmisin
Herşeye rağmen
Yine benim olabilirmisin
Her şeye rağmen


Her şeye rağmen

Hiç sanmam
Herşey Bitti
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Hepsi - Her Şeye Rağmen. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-hepsi-her-seye-ragmen.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Hepsi - Her Şeye Rağmen"

Yorum Gönder