Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Koridor - Senin O Gözlerin Var Ya

Grup Koridor - Senin O Gözlerin Var Ya


Beni biraz anlasaydin nolurdu.
Gecelerim gündüzlerim kayboldu.
Oysa düslerim vardi içimde yarim kaldi.
Benligimi benden aldi.
Yasanacak çok sey vardi askina esir kaldi.
Artik sana dönemem ki.

Oysa düşlerim vardı içimde yarım kaldı.
Benliğimi benden aldı
Yaşanacak çok şey vardı askina esir kaldi.
Artik sana dönemem ki.

Senin o gözlerin varya, herseyi bitirdi.
Yazik ettin geçen günleri.
Hani o verdigin sözler, yalan miydi birer birer.
Artik seni sevemem ki.[2]

Aslinda seni hiç tanimamisim..
Seni kendime hep yakin sanmistim..
Zamanla alistim ben yanlizliga..
Geceleri uykusuz kalmaya.

Zamanla alistim ben yanlizliga..
Geceleri uykusuz kalmaya.

SIIR:
Sen dört mevsim aski yasadigim
Sen koca bir of çekip hasretle yandigim
Sokakta gezip haykirdigim biricik sevgilim
Bosa mi geçirdik bir ömrü istabul kıyılarında
Sen gittin ben gidemedim
Sen unuttun ben unutamadim
Ben unutamadim

Senin o gözlerin varya, herseyi bitirdi..
Yazik ettin geçen günleri
Hani o verdigin sözler, yalan miydi birer birer..
Artik seni sevemem ki.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Koridor - Senin O Gözlerin Var Ya. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-koridor-senin-o-gozlerin-var-ya.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Koridor - Senin O Gözlerin Var Ya"

Yorum Gönder